هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» جمعه 21 اردیبهشت 1403  9:18 PM
----------------------------
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
سه شنبه 26 شهریور 1392  7:43 PM
تکابی : تا روزي که افتخار خادمي مردم را دارم با عزت کار مي کنم و به هيچ شخص يا ارگاني باج نخواهم داد.

رئيس هيئت تنيس روي ميز اصفهان، بعد از اينکه در مصاحبه اي يک طرفه مورد انتقاد شديد قرار گرفت سرانجام سکوت را شکست و درباره آن صحبت کرد .

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ، مهدي تکابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در واکنش به انتشار صحبت هاي انتقاد آميز در خصوص وي در يکي از خبرگزاريهاي رسمي کشور اظهار داشت: تاسف مي خورم که چرا يکي از خبرگزاريهاي رسمي کشور مطالبي کاملا جهت دار را منتشر کرده است که کذب و قابل پيگيري حقوقي هستند و از من، فدراسيون تنيس روي ميز، اداره کل ورزش و جوانان اصفهان پاسخ نخواسته اند هيئت اصفهان حتما از طريق مراجع قضايي و حقوقي اين مصاحبه را پيگيري مي کند.

وي تصريح کرد: فردي که اين صحبت ها را بيان کرده در حدي نيست که من پاسخ وي را بدهم اما جهت تنوير افکار عمومي مي گويم که اين خبر که دختران و پسران اصفهاني در کنار هم پينگ پنگ بازي مي کنند صحيح نيست آقايان فقط در مراسم اختتاميه ليگ بانوان در اصفهان در سالن حاضر شدند آن هم با مجوز اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و مدير کل استان، رئيس فدراسيون و مدير عامل فولاد ماهان اصفهان در اين مراسم حضور داشتند.

تکابي اضافه کرد: نکته بعدي که در مصاحبه آمده اين است که اصفهان روز تاسوعا و عاشورا اردو برگزار کرده، اين اردو از سه روز قبل از تاسوعا و عاشورا آغاز شده بود و تا دو روز بعد از آن ادامه داشت آن هم در شرايطي که من از مراجع ديني استعلام گرفتم و آنها اعلام کردند که هيچ محدوديتي براي تمرين ورزشي در اين دو روز نيست اردوي جوانان متوقف نشد اما شبها همه به صورت دسته جمعي در مراسم عزاداري شرکت مي کردند.

رئيس هيئت اصفهان به برگزاري مسابقه در روز انتخابات رياست جمهوري اشاره کرد و توضيح داد: مسابقه ما روز قبل از انتخابات آغاز شد اما نتوانست يک روزه به پايان برسد به همين دليل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مجوز گرفتيم تا روز انتخابات هم مسابقه را ادامه دهيم و تا يازده صبح نيز رقابتها به پايان رسيد.

وي درباره بخش در چه در اصفهان اذعان داشت: درچه يک بخش است و زير نظر خميني شهر، شهرستان نيست که هيئت داشته باشد فکر نمي کنم جابه جايي رئيس آن انقدر قيل و قال داشته باشد، من ضمن احترامي که براي اقدامات رحيمي رئيس سابق آن بخش قائل هستم با وي قطع همکاري کرديم و به جاي وي فرد جواني را در نظر داريم که سابقه ورزشي دارد.

تکابي که به جوان بودن محکوم شده بود در پايان خاطرنشان کرد: تا روزي که افتخار خادمي مردم را دارم با عزت کار مي کنم و به هيچ شخص يا ارگاني باج نخواهم داد.